недеља, 16. август 2015.

Žurka za kraj raspusta sa Di♥




Ćaoo društvo!!
Paaa, šta ima? Da li jedva čekate školu? :D Just kidding. Naravno da ne, ali jedva čekate da vidite svoje prijatelje jer se sigurno dosađujete. Pa, dragi moji i moje današnji post nije o povratku u školi, jer je sigurno ne čekamo sa osmehom na licu. Pa zato sam ja mislila da zaboravimo da će nam uskoro doći škola, i da malo se zabavite pre nego što počne. Napravimo jednu žurku za kraj raspusta! A ja ću biti Vaš organizator! Kako, pitate se? - Pa lepo, ja ću organizovati moju žurku iz snova, ali na jeftiniji način, jer nismo svi pri novcima. Tako da, nadam se da će vam se svideti  " Moja Žurka Iz Snova Na Jeftin Način ". Naziv je malo glup, ali kada ga pretvorimo u nešto stvarno biće sjajno! Pa da počnemo! Od čega ja počinjem? Kako se organizujem?

1. Pozivnice za goste :)
- Pa prvo što bih trebala da uradim jeste da napravim pozivnice za goste, ali kako?
Nismo svi baš pri parama da odradimo 10, ili koliko ćete pozivnica već imati ručno? Uff... Ne možemo da podnesemo toliki pritisak... A još i novac! Trebamo kupiti hamere u boji i šljokice i markere, ali nešto nam se baš i ne kupuje zato što bi taj novac rađe ostavili na potrepštine za žurku... Pa šta sada da radimo??

E pa ja imam rešenje!
Danas svi na svetu imaju kompujtere i sigurno imaju internet.
Pa slušajte pažljivo. Odete na sajt BeFunky ili PicMonkey i tamo dizajnirate svoju pozivnicu. Evo primera moje pozivnice.


Ovako, na ovaj način kreiraš pozivnicu i samo je sačuvaš na komp, pa prebaciš na mob. Odneseš u štampariju i oni ti naplate najviše 10 dinara kopiranje po 10 zvanica, znači 10 puta, i ti si svoje pozivnice odradio za 100,00 dinara. Sada možeš da ih podeliš svojim drugovima i drugaricama!! :)

2. Prostor i materijali za žurku ;)
- Pa, pošto si na pozivnici napisao/la da praviš žurku kući možeš da radiš šta hoćeš sa prostorom i nameštajem. Najjednostavniji način jeste da uzmete 2 stola i da ih spojite a zatim uzmete onoliko stolica koliko vam treba. Ako nemate ništa od ponuđenog na vašem dvorištu stavite nekoliko ćebadi za napolje i možeš da satviš na svako ćebe sa jednom tacnom na kojoj će biti tvoje posluženje. :) Za dekoraciju vaše žurke uberite cveća o vežite ih u bukete koje ćete staviti na svako ćebence - sto, šta već imate. 

3. Hrana i Piće :D
Za sada, potrošili ste samo 100,00 dinara na pozivnice, a na dekoraciju i prostor niste ništa. Pa, sada ide onaj najskuplji deo, tj nije najskuplji nego je jeftiniji jer kao što smo rekli, moramo proći jeftino. Pa, znam da svi vole da jedu čipsa i da zalivaju kolom, ali na tvojoj žurki neće biti tako. U toku je leto i treba da da koristitš proizvode koje će osvežavati tvoje goste, tako da napravimo neku malu promenu.
Za piće uzmi ledenu vodu, i ako imaš izblendiraj jednu lubenicu i dodaj malo hladne vode, kao da bude voćni sok. A za hranu koristi voće! ;) Posluži svo voće koje je aktivno trenutno i lepo se potrudi da bude lepo  dekorisano, ako ništa drugo. Ako ti se to čini malo, dodaj nešto što može tvoj novac da priušti.

Eto, u tri koraka smo organizovali tvoju žurku i to jakooo jeftino. Sto dinara ste potrošili na pozivnice, na voće možete da potrošite oko 500,00 dinara i vodu 200-250 dinara. Tako da, za 800 dinara ste organizovali svoju žurku! Da li je to moguće?
Da, sa Di je sve moguće! ;)

Kisses, kisses 
                   - D


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na Vašem mišljenju! :)